Jesteś teraz: nawiabiznesart.pl > Banki i kasy oszczędnościowe > Banki specjalistyczne w Polsce

Pieczątka

Przy zakładaniu własnej firmy musimy pamiętać o kilku rzeczach. Wiadomo najważniejszy jest pomysł na naszą działalność oraz następnymi krokami równie ważnymi jest złożenie papierów odpowiednich do odpowiednich urzędów. Ważna jest również pieczątka. Jednak nie jest ona w żaden sposób prawny wymagana. Zatem wyrobiona być nie musi. Jednak mimo wszystko jej posiadanie okazuje się naprawdę przydatne. Jej uzyskanie nie stanowi jakichś wielu trudności. Możemy się zatem o taka pieczątkę postarać. Jak wiadomo chodzi również tutaj o to, że firmowa pieczątka zawsze wywiera jakieś wrażenie i sprawia, że ozdobiony nią dokument wydaje się być bardziej oficjalny. Jak wiadomo każdy zapewne zwrócił uwagę, że miejsce na pieczątkę znajduje się praktycznie na większości druków urzędowych. Jednak użycie jej nie jest obowiązkowe. Pieczątki można używać przy fakturach i na umowach handlowych, lecz również nie trzeba. Tutaj największy rygor na pod tym względem wprowadzają banki. Można bowiem nawet spotkać się z odmową banku przy zakładaniu firmowego konta, ponieważ nasza firma nie posiada pieczątki. Zatem co umieszcza się na takiej pieczątce? Przede wszystkim pełną nazwę firmy – gdzie podaje się pełne imię i nazwisko przedsiębiorcy, adres siedziby, A także może być a wręcz musi telefon oraz faks, można tam również udzielić numer REGON oraz NIP. Pieczątka jest bardzo przydatna, bowiem zamiast spisywać wszystkie dane firmy, wystarczy tylko, że zrobimy pieczątkę i po kłopocie.

Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany, żeby zostawić komentarz.